• وبلاگ : مهاجران و ايران اسلامي
  • يادداشت : تجمع اعتراض أميؤ به اخراج اجباري مهاجران
  • نظرات : 2 خصوصي ، 49 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     
    هر کاري با برنامه درست مي شه
    دوست افغانيم ارين که در اکثر فضاهاي مجازي حضور داره و هميشه از حضور افغان ها حمايت مي کنه اينو مي گه البته درسته که امريکا هم موافق حضور افغاني ها در ايران اما بايد برنامه و مديريت باشه تا جلوي بحران گرفته بشه
    + يك فرد 


    مي‌دونيد وقتي زمان پيامبر مهاجرين وارد مدينه شدند چي شد. مردم مدينه نصف اموالشونو با مهاجرين قسمت کردن. حتي سهم مهاجرين بيشتر بود. اين جوري شد که مهاجرين مکه روي فاميل و خانوادشون شمشير کشيدن و از مدينه دفاع کردن.
    ما ايراني‌ها لقمه‌ي بزرگ‌ترين از دهنمون برداشتيم. يک دفعه ده بيست مليون افغاني فقير را توي کشور راه داديم نه شهروندي بهشون داديم. اين همه اموال و فرهنگ ايران تلف شد آخرم با يک خاطره‌ي بد از ايران رفتن.
    برعکس کشورهاي غربي گزينشي عمل کردند. يک عده افغاني که دستش به دهنش برسه را بهش شهروندي دادن. نتيجش هم اين ميشه که افغاني‌ها گوش به فرمان غرب هستند و ايران متنفرند.
    همين الان هم درس عبرت بگيريد و بي خودي با حس ترحمتون تصميمات عجيب و غريب نگيريد. 5 مليارد دلار خرج سالانه براي افغان‌ها پول کمي نيست. از اين گذشته معضلات فرهنگي حاشيه‌نشيني، فرزنداني که همگي تربيت‌شده‌ي بي‌بي‌سي و من و تو هستند و هم به خودمان ستم کرديم و هم به مهاجران بي پناه همسايه.

    ببينيد بين 160 کشور جهان هنوز افغان‌ها ايران را انتخاب مي‌کنند براي مهاجرت کردن با اين که اعتقاد دارند از همه‌ي جهان بر مهاجرين ستمگرتر هست. برويد ببينيد چه از اين 160 کشور کم داريد.

    + زهرا 
    اره بابا ما افغاني ها خطرناک و ادم کش . ولي خودتون باعث ايجاد اين نفرت در درون ما شديد. با نپاد پرستي هاي بي خودتون اهااااااااااي دنيا ما اشتباه اومديم اينجا همه چي هست غير از اسلام غير از اخلاق .
    + مهرانه 

    مرگ بر ايران نفرين شده اينا هنوز ادامه داره
    + محمود 

    ميثم خيلي بيظرفيتي

    آدم باش توهين به رهبر يه مملکت يعني توهين به فرهنگ و تمدن و اصالت اونا ايراني ها هيچي که ندارن غيرت دارن و در مقابل آمريکائي هاي آدم کش و جنايت مار مثل شير وايستادن بنازم به غيرت شما ها که ناموس تان به تارج سربازان مزدور غربي و آمريکائي ميره و دم نميزنيد و بلديد به مردمي ناسزا و فحش بديد که براي نان شبتان هم محتاج اونائيد

    محمود - مشهد

    + عبدالحميد مفتون 

    ما افغاني ها بعضا از خود راضي و بي فکر هستيم اين همه خوبي و همهمان نوازي ايراني ها را ناديده ميگيرم و بعد با برخورد قانوني پليس بذاي اخراج متخلفين و رد مرز کردن انها واويلا ميکنيم بابا اگر در افغانستان اين اتفاق بيفتد و چند تا ايراني بدون مجوز وارد خاک ما شوند پليس افغان چه عکس العملي را انجام ميدهد غير از زندان و اخراج کار ديگري را پليس خواهد کرد پس يک سوزن به خودمان بزنيم يک جوالدوز به مردم
    + مهدي 

    ايرانيان که واقعا با ما افغانها خيلي بدرفتاري ميکندکه دور از شان يک کشور اسلامي است به نظرمن يک کشورغيراسلامي صدبرابر ايران ارزش دارد اينجا اسلام وجود نداره فقط دروغ و دزدي هست
    + من 
    اگر ايران کشور دوست و برادر ماست پس ما برادرکشيم. اکثر مردم ايران مردمي دروغگو،خودبين،مغرور و کوته فکرند اگر باور نمي کنيد به احمدي نژاد نگاه کنيد! به همين خاطر است که تمام مردم دنيا فکر مي کنند اين ايراني ها جمله ادم نيستند. وهمه به اتفاق ايشان را جدي نمي گيرند.حالا اين ها را بگذاريد تا تقصير تمام بدبختي هايشان را گردن اين و ان بياندازند.

    تولدتان مبازک ازخدامي خواهم هيچ وقت غمگين نشويد دوست شما بهروز

    عيد بر همه ي دوستان مبارک باد

    تولدتان مبارک اميدوارم که سال خوبي داشته باشيد

    از طرف محمد امين رضايي

    rezaeiamin 40@yahoo.com

    سلام دوست عزيز/ جشن تولد واسه ما هميشه يه بهونه بود تا روي هديه بنويسيم دلم از تو دور نميشه/ پيشا پيش مبارك/ اميدوارم روزهاي پر از موفقيت نصيبتان شود( كا مبيز)

    + محمد 
    مادر و عروس،قرباني سرقت خونين تبهکار افغاني در محله برزان اصفهان
    منبع :http://www.hamshahrionline.ir/news-131956.aspx
    هر روز شاهد چندين قتل فجيع توسط اتباع افغانستان در ايران هستيم .
    مادر بزرگ من و زن عموي من به بدترين شکل ممکن توسط هموطن عزيز شما به قتل رسيد !!!!
    اگه خواستند اين قاتل را اعدام کنند حتمآ مي خواهيد باز هم تظاهرات بر عليه ايران به راه بيندازيد؟؟؟
    + محمد 

    سلام. از وبلاگ شما بازديد کرده و از مطالب آن استفاده بردم. لطفاً از وبلاگ من که به اطلاع رساني درباره مسابقات اينترنتي اختصاص يافته بازديد نمائيد و نظر خود را بيان نمائيد.

    با تشکر

    gioco.blogfa.com

    + غلام 

    نازنينانفسي اسب تجلي زين کن زمين کوش به زنگ است زمان چشم براه خدايا خدا يا شما ها از درد مهاجرين افغاني نمي دونيد
       1   2   3   4      >