• وبلاگ : مهاجران و ايران اسلامي
  • يادداشت : تجمع اعتراض أميؤ به اخراج اجباري مهاجران
  • نظرات : 2 خصوصي ، 49 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      
     

    وقتي ما ايراني ها در خارج از ايران بسر ميبريم همه کس را متهم به رفتار نژادپرستانه و تبعيض آميز و توهين آميز نموده و خود را بزرگترين مظلوم عالم فرض ميکنيم درحالي که خودمان بدترين رفتار را با پناهندگان افغان داريم! مگرجزاين است که کارگران افغان سخت کوش تر از کارگران ايراني کارميکنند درحالي که دستمزد کمتري دريافت ميکنند!

    واقعا که خوب جواب زحماتشان را داديم.!! همين الان درخبر خواندم که يکي از کارگران افغان که توسط پليس مورد ضرب وشتم قرارگرفته بود در بيمارستان درگذشت.

    آرش کمانگير

    من خودم يکي از مهاجرين در ايران هستم. و هر روز شاهد رفتار نه تنها نيروهاي دولتي بلکه مردم عادي ايران با مهاجرين هستم. دولت و مردم اين کشور خود را کشوري صلح طلب و انسان دوست ميدانند ولي اينجا چيز ديگري ميبينيد. در باره اخراج مهاجرين غير قانوني که خود من شاهد چندين مورد آن بودم به اين صورت بوده که رفتار سربازان و ماموران اين طرح بسيار زننده و دور از شان يک انسان ميباشد. رفتار بد ضرب و شتم و ناسزا گفتن و حتي در برخي موارد اخاذي و خالي کردن جيب مهاجرين اتفاق افتاده است.

    حکيم، ق

    من در سال 1992 با خانواده ام پاکستان رفتم و چهار سال آنجا زندگي کردم هيچ شکايتي هم ندارم هموطنانم بايد کمي احساس مسوليت کنند هيچ کس نه گفت بايد برويد ايران خودشان به دلايلي نزديکي مذهب و زبان آنجا رفتند ما در پاکستان فارسي ياد داديم شما توسري خورديد افغانها مي گويند که خود کرده را نه درد است و نه درمان.

    زرپانه

    سلام .اگر صد سال ديگر ما افقانها در ايران باشيم .باز هم خاک ايران ما را بنام ايراني نخواهد شناخت.چه رسد مردمش.شعر بني آدم اعضاء يک ديگر..... در اين زمان جذ افسانه ديگر چيزي نخواهد بود.بخصوص درايران.هر شروع مشکلاتي را درد.اما آن مشکلات همشيشه نيست.در اين حالت مرگ بهتر است از خاک مردم. براي دولت مردان افغان اين خبر اخير کشته شدن چند جوان افغان مرگ بهتر است چرا که چون بز دلان نگاه مکنيد.

    سيد قاسم، Frankfurt

     <      1   2   3   4