• وبلاگ : مهاجران و ايران اسلامي
  • يادداشت : تجمع اعتراض أميؤ به اخراج اجباري مهاجران
  • نظرات : 2 خصوصي ، 49 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + يك فرد 


    مي‌دونيد وقتي زمان پيامبر مهاجرين وارد مدينه شدند چي شد. مردم مدينه نصف اموالشونو با مهاجرين قسمت کردن. حتي سهم مهاجرين بيشتر بود. اين جوري شد که مهاجرين مکه روي فاميل و خانوادشون شمشير کشيدن و از مدينه دفاع کردن.
    ما ايراني‌ها لقمه‌ي بزرگ‌ترين از دهنمون برداشتيم. يک دفعه ده بيست مليون افغاني فقير را توي کشور راه داديم نه شهروندي بهشون داديم. اين همه اموال و فرهنگ ايران تلف شد آخرم با يک خاطره‌ي بد از ايران رفتن.
    برعکس کشورهاي غربي گزينشي عمل کردند. يک عده افغاني که دستش به دهنش برسه را بهش شهروندي دادن. نتيجش هم اين ميشه که افغاني‌ها گوش به فرمان غرب هستند و ايران متنفرند.
    همين الان هم درس عبرت بگيريد و بي خودي با حس ترحمتون تصميمات عجيب و غريب نگيريد. 5 مليارد دلار خرج سالانه براي افغان‌ها پول کمي نيست. از اين گذشته معضلات فرهنگي حاشيه‌نشيني، فرزنداني که همگي تربيت‌شده‌ي بي‌بي‌سي و من و تو هستند و هم به خودمان ستم کرديم و هم به مهاجران بي پناه همسايه.

    ببينيد بين 160 کشور جهان هنوز افغان‌ها ايران را انتخاب مي‌کنند براي مهاجرت کردن با اين که اعتقاد دارند از همه‌ي جهان بر مهاجرين ستمگرتر هست. برويد ببينيد چه از اين 160 کشور کم داريد.